Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Η διατροφική συμβουλή της ημέρας>>Διατροφή και ψωρίαση
Διατροφή και ψωρίαση
09.03.2018 | 07:00

Διατροφή και ψωρίαση

Συντάκτρια:  Ειρήνη Χρυσοβαλάντου

Διατροφή και ψωρίαση.

1. Αυξήστε τρόφιμα πλούσια σε ω-3 λιπαρά όπως ξηρούς καρπούς, σολομός, σαρδέλα, σκουμπρί, ρέγγα και άλλα λιπαρά ψάρια.

2. Αυξήστε τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη D όπως το μουρουνέλαιο, τα λιπαρά ψάρια, ο κρόκος αυγού και τα εμπλουτισμένα με βιταμίνη D τρόφιμα.

3. Ακολουθείστε διατροφή χωρίς γλουτένη (υπό έρευνα ακόμα).

4. Αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ.

 

Γράφει η Βότση Ειρήνη – Χρυσοβαλάντου, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος M.Sc.

Μοιραστείτε το

e learning400x400

 

Πώς χαρακτηρίζετε τους χειρισμούς της ελληνικής κυβέρνησης στο θέμα των Ελλήνων στρατιωτικών που κρατούνται στην Τουρκία;

Θετικούς(8.5%)
Αρνητικούς(80.9%)
Δεν ξέρω / Δεν απαντώ(10.6%)
Συνολικές ψήφοι: 47
Η ψηφοφορία για αυτό το δημοψήφισμα έχει λήξει ενεργό: Απριλίου 27, 2018