Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Επιλεγμένα>>Άσκηση: το κλειδί για μια υγιή ζωή

afoi poriazi

Άσκηση: το κλειδί για μια υγιή ζωή
17.11.2022 | 09:35

Άσκηση: το κλειδί για μια υγιή ζωή

Συντάκτης:  FM 100 Newsroom
Κατηγορία: Επιλεγμένα

Για πολλές γυναίκες, η άσκηση είναι το κλειδί για μια υγιή ζωή. Όχι μόνο βοηθά στη διατήρηση του βάρους, αλλά βελτιώνει επίσης τη διάθεση και τα επίπεδα ενέργειας.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες ασκήσεις για γυναίκες που πιθανώς δεν γνωρίζετε. Μπορούν να είναι εξαιρετικά ευεργετικές για την υγεία και την ευεξία σας, οπότε αξίζει να τους δώσετε μια ευκαιρία.

Πριν αναφερθούμε στα οφέλη της κάθε άσκησης, ας ρίξουμε μια ματιά στο γιατί οι γυναίκες πρέπει να κάνουν αυτές τις συγκεκριμένες κινήσεις εξαρχής. Σε γενικές γραμμές, οι άνδρες τείνουν να έχουν μεγαλύτερη μυϊκή μάζα από τις γυναίκες. Αυτό σημαίνει ότι το σώμα τους χρειάζεται περισσότερα καύσιμα από το δικό μας για να αποδώσει καλά κατά τη διάρκεια της σωματικής δραστηριότητας. Όσο περισσότερους μύες έχετε, τόσο καλύτερα θα μπορείτε να γυμνάζεστε και να παραμένετε σε φόρμα.

Οι γυναίκες τείνουν επίσης να έχουν λιγότερη μυϊκή μάζα από τους άνδρες. Αυτό σημαίνει ότι είναι πιο επιρρεπείς σε τραυματισμούς και δεν καίνε τόσες θερμίδες κατά τη διάρκεια της γυμναστικής. Γι' αυτό είναι σημαντικό να αναπτύξετε μια ρουτίνα που εστιάζει στην ενδυνάμωση των βασικών σας μυών, προκειμένου να αποφύγετε τους τραυματισμούς κατά τη γυμναστική.

  1. Τα ποδήλατα γυμναστικής είναι ιδανικά για αρχάριους ή για όσους έχουν προβλήματα με την πλάτη ή τις αρθρώσεις που δυσκολεύουν το περπάτημα ή το τρέξιμο. Προσφέρουν επίσης έναν τρόπο με χαμηλό αντίκτυπο για να ενισχύσετε τη φυσική σας κατάσταση και την αντοχή σας ενώ αναρρώνετε από έναν τραυματισμό.

Για να ξεκινήσετε, ρυθμίστε το ποδήλατό σας έτσι ώστε η σέλα να είναι στο ίδιο επίπεδο με τους γοφούς σας όταν στέκεστε δίπλα του. Ρυθμίστε το τιμόνι έτσι ώστε να είναι στο ίδιο επίπεδο με τη σέλα ή λίγο πιο πάνω. Στη συνέχεια, ρυθμίστε την ένταση του ποδηλάτου ώστε να μπορείτε να κάνετε εύκολα πετάλι. Αν δεν έχετε ρύθμιση της τάσης, μην ανησυχείτε - απλά κάντε πετάλι με μεγαλύτερη ταχύτητα αντ' αυτού!

  1. Τα ελλειπτικά ανήκουν στα πιο δημοφιλή μηχανήματα του γυμναστηρίου, επειδή παρέχουν αποτελεσματικές, χαμηλού αντίκτυπου καρδιοπροπονήσεις. Ως μπόνους, μπορείτε επίσης να τονώσετε τα χέρια, τους ώμους, τους κοιλιακούς και τους γλουτούς σας ενώ καίτε θερμίδες.

Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε κίνηση προς τα εμπρός ή προς τα πίσω. Καθώς μετακινείτε τα πεντάλ μπρος-πίσω, οι φτέρνες σας παραμένουν πάντα σε επαφή με τα πέλματα. Σε αντίθεση με το τρέξιμο σε διάδρομο, δεν υπάρχουν επιπτώσεις στα γόνατα ή τις αρθρώσεις σας. Αν προτιμάτε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις χειρολαβές για να γυμνάσετε το πάνω μέρος του σώματός σας καθώς και τα πόδια σας.

Αν ψάχνετε για μια ολοκληρωμένη προπόνηση που συνδυάζει τόσο την προπόνηση δύναμης όσο και την καρδιοαναπνευστική άσκηση, αυτό που χρειάζεστε είναι ένα ποδήλατο γυμναστικής σε συνδυασμό με ένα ελλειπτικό μηχάνημα, ενώ αν θέλετε να εμπλουτίσετε ακόμη περισσότερο τον εξοπλισμό σας σε όργανα άθλησης, οι διάδρομοι γυμναστικής σας άλλη μια εξαιρετική επιλογή.

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το



aqua blue new

 

gunaika banner new

youtube channel

Πώς χαρακτηρίζετε τους χειρισμούς της ελληνικής κυβέρνησης στο θέμα των Ελλήνων στρατιωτικών που κρατούνται στην Τουρκία;

Θετικούς(8.5%)
Αρνητικούς(80.9%)
Δεν ξέρω / Δεν απαντώ(10.6%)
Συνολικές ψήφοι: 47
Η ψηφοφορία για αυτό το δημοψήφισμα έχει λήξει ενεργό: Απριλίου 27, 2018