Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Επιλεγμένα>>Γυμναστική μετά την εγκυμοσύνη: Τα don’ts που πρέπει να αποφύγεις

the roots web banners 06

Γυμναστική μετά την εγκυμοσύνη: Τα don’ts που πρέπει να αποφύγεις
08.02.2023 | 11:03

Γυμναστική μετά την εγκυμοσύνη: Τα don’ts που πρέπει να αποφύγεις

Συντάκτης:  FM 100 Newsroom
Κατηγορία: Επιλεγμένα

Τα κιλά της εγκυμοσύνης είναι ένα θέμα που σίγουρα σε απασχολεί και θέλεις να απαλλαγείς το συντομότερο από αυτά. Ωστόσο τις περισσότερες φορές η απώλεια αυτού του βάρους απαιτεί ένα συνδυασμό παραγόντων όπως γυμναστική, σωστή διατροφή και φυσικά υπομονή και επιμονή. 

Η έντονη γυμναστική που συνήθιζες να κάνεις είναι απαγορευτική αν μόλις έχεις γεννήσει, για αυτό βρες παρακάτω όλα τα don’ts που πρέπει να αποφύγεις κατά την γυμναστική σου αμέσως μετά τον τοκετό, ώστε να επανέλθεις σύντομα και να ανακτήσεις το γυμνασμένο σώμα σου.

  • Απόφυγε τα βάρη

Μπορεί το πρόγραμμα της γυμναστικής σου πριν την εγκυμοσύνη να περιλάμβανε ασκήσεις με μεγάλες επιβαρύνσεις, όπως squats με μπάρες, deadlifts και hip thrusts, ωστόσο αν μόλις έχεις περάσει την δοκιμασία της γέννας θα σου συνιστούσαμε να αποφύγεις τα βάρη. Οι αρθρώσεις σου είναι ήδη επιβαρυμένες και δεν είναι σε θέση να σου παρέχουν την κατάλληλη υποστήριξη για να σηκώσεις τα βάρη με αποτελεσματικότητα. Αν θέλεις να κάνεις την προπόνησή σου πιο ενδιαφέρουσα και επιθυμείς να χρησιμοποιήσεις αξεσουάρ γυμναστικής, η συμβουλή μας είναι να εντάξεις στο πρόγραμμά σου ασκήσεις με ιμάντες, λάστιχα και μπάλες yoga και Pilates.

  • Μην κάνεις έντονους κοιλιακούς

Η περιοχή της κοιλιάς παραμένει ιδιαίτερα ευαίσθητη για εσένα, ιδίως αν ο τοκετός σου έγινε με την μέθοδο της καισαρικής, για αυτό καλό θα ήταν να αποφύγεις τους έντονους κοιλιακούς, τύπου «ροκανίσματα» μέχρι να έχεις την σύμφωνη γνώμη του γυναικολόγου σου. Η υπερβολική πίεση στο συγκεκριμένο σημείο του σώματός σου μπορεί να προκαλέσει επιπλοκές με τ ράμματά σου, να επιδεινώσει τους πόνους σου και να έχει τα αντίθετα αποτελέσματα παρατείνοντας τον χρόνο αποχής σου από την έντονη άθληση.

  • Πες όχι στο τρέξιμο

Η αερόβια άσκηση είναι ένας υπέροχος τρόπος να κάψεις λίπος και να χάσεις κιλά και πόντους ακόμη και από τα πιο επίμονα και δύσκολα σημεία, ωστόσο η άσκηση υψηλής έντασης όπως το τρέξιμο και το ελλειπτικό μηχάνημα https://www.kinissis.eu/organa-gymnastikis/organa-cardio/elleiptika-michanimata δεν ενδείκνυται στην περίπτωσή σου. Προτίμησε το χαλαρό περπάτημα στην φύση αν μπορείς να απουσιάσεις για κάποια ώρα από το σπίτι, εναλλακτικά ένας διάδρομος γυμναστικής https://www.kinissis.eu/organa-gymnastikis/organa-cardio/diadromoi-gymnastikis-diadromoi-treximatos μπορεί πραγματικά να σου λύσει τα χέρια. Στα καταστήματα, είτε online, θα βρεις πλήθος διαδρόμων με διαφορετικά χαρακτηριστικά ώστε να επιλέξεις εκείνον που σου αρέσει. Σκέψου ότι αποτελεί μια επένδυση για εσένα καθώς πλέον ο χρόνος σου θα είναι πιο περιορισμένος και οι ευκαιρίες για να επισκεφτείς το γυμναστήριο σίγουρα λιγότερες.

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το

 

banner 300x250 superRunner thessaloniki GR

 

stenos400x400

 

youtube channel